.

.

perjantai 1. elokuuta 2014

Todistan, että työssäkäyvä äiti voi aloittaa alusta aina uudestaan...

Tuntuu tosiaan siltä, että lähinnä olen oppinut aloittamaan uudestaan ja uudestaan tämän dieetin. Siitä on jo vuosi, kun vietin ensimmäisen onnistuneen whole30-kuukauden... Se oli ihana kuukausi, olin lomalla ja satokausi oli parhaimmillaan. Iho sileni, paino putosi, olin energinen! Minulla on niin ikävä sitä oloa, että yritän syödä mahdollisimman paljon whole30-tyyppisesti, mutta se ei näytä riittävän. Olo ei ole sama, eikä paino pysy alhaalla. Kaikki vaatteet kiristävät taas. :(

Tänään on taas päivä nro 1. Ehkä opin pysymään jatkuvasti tällä ruokavaliolla. Ehkä opin hyppäämään takaisin kärryille sen jälkeen, kun olen päättänyt syödä jotain mikä ei kuulu tähän dieettiin. Aika näyttää!

Aamiainen oli tänään se perussetti: munakas, marjoja ja salaattia.

Lounas: eiliseltä jääneet jämät eli kuhaa, marjoja, salaattia ja perunoita. PERUNOITA! Whole30 on uudistunut, nyt saa syödä tavallisia perunoitakin.

Päivällinen: yhä teki mieli kalaa. Miehen teki mieli kasvissosekeittoa. Tein molemmat! Kasvissosekeittoon käytin parsakaalia, porkkanaa, perunan, sipulia, paprikaa, selleriä ja palsternakkaa. Mausteeksi chiliä, suolaa, pippuria ja lipstikkaa. Nyt ei lorauteta kermaa eikä lisätä koskenlaskijaa!!! Vettä vain. Kaadoin osan syntyneestä liemestä erilliseen astiaan, niin minulla on kasvislientä valmiina. Valmiita liemiähän ei käytetä... Uunissa tekeytyi samalla kirjolohta valkosipulinversoilla, suolalla ja pippurilla maustettuna. Hyvää...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti